info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » صرافی کوینکس کجاست؟

صرافی کوینکس کجاست؟

4.2/5 - (4 امتیاز)

در رابطه با صرافی کوینکس چه می دانید؟ آیا می دانید صرافی کوینکس کجاست؟ در مجموعه کوینکس ایران با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در این زمینه به شما عزیزان ارائه دهیم.

معمولا کسانی که در زمینه بازار ارز دیجیتال فعالیت دارند، از صرافی کوینکس تا حدودی اطلاع دارند و به میزان کافی از این صرافی شناخت پیدا کرده اند.

در بازار ارزهای دیجیتالی باید برای اینکه پول مجازی را به پول نقد تبدیل کرد، از صرافی های فعال در حوزه بازار ارز دیجیتال کمک گرفت که یکی از این صرافی ها،  کوینکس است.

برای اینکه پول مجازی را از طریق صرافی ها به پول نقد تبدیل کرد، لازم است تا این کار را از طریق یک صرافی معتبر انجام داد و از صرافی انتخاب شده به این منوظر شناخت کافی داشت تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص صرافی کوینکس به شما ارائه دهیم.

کوینکس چگونه است؟

صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی بین المللی برای خرید و فروش و معامله ارز های دیجیتالی شناخته می شود که کاربران در بازار ارز دیجیتال از کشور های مختلف سراسر جهان می توانند با این صرافی وارد همکاری شوند و خرید و فروش ارز های خود را انجام دهند.

صرافی کوینکس کجاست؟

صرافی کوینکس در سال 2017 میلادی در هنگ کنگ شروع به کار کرده است که توسط شخصی به نام یانگ هایپو طراحی شده است و از آن سال تا کنون به موفقیت های بسیار زیادی در زمینه ارز دیجیتال دست پیدا کرده؛ به گونه ای که امروزه این صرافی را در تمامی دنیا می شناسند و کاربران بسیار زیادی از کشور های مختلف با آن در معامله هستند.

در رابطه با صرافی کوینکس لازم به ذکر است که این صرافی با وجود آنکه در هنگ کنگ آغاز به کار کرده است، اما مرکز دقیق آن مشخص نیست و اطلاعاتی دقیقی در رابطه با اینکه صرافی کوینکس در کدام کشور قرار گرفته است، وجود ندارد.

برخی از محققان در این زمینه معتقدند که مرکز اصلی صرافی کوینکس در روسیه قرار گرفته و برخی دیگر آن را در انگلیس می پندارند.

در حقیقت علت اصلی این مساله که مرکز اصلی صرافی کوینکس مشخص نیست و کسی نمیداند که دقیقا این صرافی در کدام کشور قرار گرفته، حفظ امنیت این صرافی است.

 

صرافی کوینکس کجاست

 

چرا صرافی کوینکس را در روسیه در نظر می گیرند؟

علت این مساله که بسیاری از محققان در این زمینه اعلام می کنند که صرافی کوینکس در روسیه قرار گرفته است، این است که صرافی کوینکس خدمات بسیار مناسبی به ایرانیان ارائه می دهد و حدود 70 درصد از کاربران این صرافی ایرانیان مقیم کشور های مختلف جهان هستند.

از آنجایی که ایران تحت تحریم های جهانی زیادی قرار دارد اما امکان استفاده از این صرافی و دسترسی به آن برای ایرانیان به راحتی فراهم شده است و بیشتر کاربران آن ایرانی هستند، محققان بر این باورند که این صرافی در کشور روسیه قرار گرفته و به دلیل اینکه روسیه از رابطه سیاسی خوبی با ایران برخوردار است، امکان استفاده از صرافی کوینکس را برای ایرانیان فراهم کرده است.

مزایای صرافی کوینکس:

این صرافی بین المللی در حوزه ارز دیجیتال از مزیت های زیادی برای ایرانیان برخوردار است که مهم ترین مزایای آن از قبیل زیر در نظر گرفته می شوند:

  • امکان استفاده از ویزا کارت و مستر کارت برای کار کردن با این صرافی
  • امکان انجام دادن معاملات مارجین در این صرافی
  • عدم نیاز به احراز هویت برای همکاری با این صرافی
  • امکان برداشت مبلغ ده هزار دلار در روز برای کاربرانی که احراز هویت نکرده اند
  • امکان همکاری ایرانیان با این صرافی از کشور های مختلف جهان
  • بهره مند بودن از کیف پول امن و مطمئن
  • و….

 

سخن پایانی:

در مطلب ارائه داده شده بررسی کردیم که صرافی کوینکس کجاست؟ با وجود مسائلی که در خصوص این صرافی شرح داده شد، میتوان بیان کرد که مرکز اصلی این صرافی در هر کشوری که قرار گرفته باشد، مشکلی را برای ما به وجود نمی اورد و کاربران ایرانی به راحتی و بدون هیچ نگرانی از اینکه صرافی کوینکس کجاست؟، می توانند به معامله با این صرافی بپردازند و در بازار ارز دیجیتال سودهای به دست آمده خود را از طریق کوینکس به پول نقد و یا پول فیات تبدیل کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *