info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » صرافی کوینکس در تریدینگ ویو

صرافی کوینکس در تریدینگ ویو

Rate this post

تریدینگ ویو چیست؟ صرافی کوینکس در تریدینگ ویو چگونه است؟

برای اینکه پاسخ این پرسش ها را دریابید، لازم است تا اندکی از زمان خود را به مطالعه این مقاله اختصاص دهید و با ما تا انتهای آن همراه باشید.

تریدینگ ویو به صورت کلی یکی از جدیدترین پلتفرم هایی است که برای نمایش قیمت در بستر وب و یا اپلیکیشن مورد استفاده قرار می گیرد. در این پلتفرم تمامی ابزار ها و وسایل لازم برای تحلیل کردن تکنیکال و فاندامنتال برای کاربران فراهم می شود.

پلتفرم تریدینگ ویو صرافی کوینکس را به لیست نمودارهای بازار های مختلف وارد کرده است و به این شکل مشکل آن دسته از تحلیل گرانی که به نمودار قیمت کوینکس در تریدینگ ویو نیاز داشته اند، برطرف گردیده است.

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو به بستری برای تحلیل نمودارهای مختلف در بازار جهانی بورسی و یا بازار های فیوچرزی ارز های دیجیتالی و فارکس گفته می شود که به بررسی شاخص های مختلفی می پردازد و انها را برای کاربران خود به صورت رایگان به نمایش می گذارد.

همان طور که گفته شد، در این پلتفرم می توانید از ابزار های مختلف استفاده کنید که استفاده کردن از قابلیت های معمولی تریدینگ ویو هیچ نیازی به ثبت نام ندارد. اما اگر می خواهید که تحلیل انجام شده از سوی شما در تریدینگ ویو ذخیره شوند، باید در آن ثبت نام کنید.

اتصال تریدینگ ویو به سایر صرافی ها

اتصال تریدینگ ویو به سایر صرافی ها  نیز از جمله روش هایی برای انجام معاملات رمز ارزها با استفاده از نمودار ها و ابزار های تحلیلی تردینگ ویو است. با این روش، شما می توانید سیگنال های تردینگ ویو را به صرافی مورد نظر خود ارسال کنید و به روش های مختلف معاملات یا خرید و فروش رمزارز ها را انجام دهید. برای این کار، شما باید مواردی را که در بخش استراتژی تریدینگ ویو درکوینکس، مانند داشتن یک حساب کاربری، برخورداری از یک استراتژی معاملاتی، انجام برخی تنظیمات و … را انجام دهید.

بروکر های تریدینگ ویو

بروکر های تریدینگ ویو انواع مختلفی از شرکت های کارگزاری هستند که به شما امکان می دهند تا با استفاده از نمودار ها و ابزار های تحلیلی تردینگ ویو، معاملات رمز ارزها، فارکس، سهام، فیوچرز و سایر بازار ها را انجام دهید. از جمله این بروکر ها می توان به OANDA که یکی از قدیمی ترین و معتبرترین بروکر های فارکس در جهان که از سال ۱۹۹۵ فعالیت می کند، اشاره نمود. این بروکر به عنوان بهترین بروکر فارکس و محبوب ترین بروکر سال ۲۰۲۰ توسط تردینگ ویو انتخاب شده است. همچنین FXCM نیز از بزرگترین بروکر های فارکس و CFD در جهان که از سال ۱۹۹۹ فعالیت می کند. این بروکر از تکنولوژی پیشرفته و امکانات گوناگونی برای معامله گران استفاده می کند. از دیگر بروکرهای CFD جدید و پیشرفته، Capital.com است. این بروکر از سال ۲۰۱۶ فعالیت می کند و از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ارائه خدمات بهتر و افزایش بازدهی معامله گران استفاده می کند. باید گفته شود که در حال حاضر انواع دیگری از بروکر های پیشرفته نیز وجود دارد.

مشاهده چارت کوینکس در تریدینگ ویو

مشاهده چارت کوینکس در تریدینگ ویو یک روش برای تحلیل نمودار های قیمت ارزهای دیجیتالی در صرافی کوینکس با استفاده از ابزار های تردینگ ویو است. تردینگ ویو یک پلتفرم نمایش و تحلیل نمودار های بازار های مختلف است که شما می توانید با ثبت نام در آن، از امکانات آن بهره مند شوید. صرافی کوینکس یک صرافی ارز دیجیتالی است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است و خدمات متنوعی را در بازار رمز ارز ها ارائه می دهد. برای مشاهده چارت کوینکس در تردینگ ویو، شما باید مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا وارد سایت تردینگ ویو شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید. سپس در نوار جستجوی بالا، رمز ارز مورد نظر خود را وارد کنید. برای مثال، اگر می خواهید چارت بیتکوین را مشاهده کنید، عبارت BTCUSDT را سرچ کنید.  در نتایج جستجو، شما می توانید چارت های مختلفی را ببینید که از صرافی های مختلف آمده اند. برای انتخاب چارت کوینکس، باید روی آن کلیک کنید و گزینه Launch Chart را انتخاب کنید. برای مثال، اگر می خواهید چارت بیتکوین در کوینکس را ببینید، باید روی BTCUSDT.CoinEx کلیک کنید. با این کار، چارت کوینکس در تردینگ ویو برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید با استفاده از ابزارهای موجود، آن را تحلیل کنید.

استراتژی تریدینگ ویو درکوینکس

استراتژی تریدینگ ویو در کوینکس یک روش برای اتصال سیگنال های تحلیلی تردینگ ویو به صرافی کوینکس است. با این روش، شما می توانید بر اساس استراتژی مورد نظر خود، به صورت خودکار یا دستی، معاملات خرید و فروش رمز ارزها را در کوینکس انجام دهید. برای این کار باید به موارد زیر دقت شود:

  • ابتدا شما نیاز دارید که یک حساب کاربری در تردینگ ویو و کوینکس داشته باشید.
  • همچنین باید از یک پلتفرم یا ابزاری که بتواند داده های مورد نظر را از تردینگ ویو بگیرد و به کوینکس ارسال کند، نیز برخوردار باشد. پلتفرمی که امکان اتصال استراتژی تردینگ ویو به کوینکس را فراهم کند.
  • داشتن یک استراتژی معاملاتی در تردینگ ویو که بتواند سیگنال های ورود و خروج را تولید کند. می توانید از استراتژی های آماده تردینگ ویو استفاده کنید یا خودتان یک استراتژی را با استفاده از زبان پاین اسکریپت بنویسید. برای آموزش ساخت استراتژی در تردینگ ویو میتوانید برخی سایت های آموزشی در این زمینه استفاده کنید.
  • تنظیمات مربوط به اهرم، مبلغ، ریسک و مدیریت سرمایه را برای معاملات خود انجام دهید. این تنظیمات بستگی به سبک و هدف معاملاتی شما دارد و می توانید آنها را بصورت دستی یا خودکار انجام دهید.

آشنایی با صرافی کوینکس

صرافی کوینکس یک صرافی ارز دیجیتالی است که در سال 2017 تاسیس شده است و موسس آن شخصی به نام هایپو یانگ است. صرافی کوینکس تا به امروز توانسته است که خدمات بسیار گسترده ای را در بازار رمز ارز ها ارائه دهد و ماینینگ را به جامعه کریپتوکارنسی هدیه دهد.

صرافی کوینکس که به جا به جایی برند کوینکس می پردازد، از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است و توسط ایرانیان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که از جمله مزیت های آن می توان به پشتیبانی کامل از زبان فارسی و دارا بودن اپلیکیشن پرپشوال اشاره کرد.

منظور از صرافی کوینکس در تریدینگ ویو چیست؟

به طور کلی منظور از صرافی کوینکس در تریدینگ ویو، پلتفرمی است که داده های مورد نظر را از تریدینگ ویو می گیرد و آن را در صرافی کوینکس مورد معامله قرار می دهد.

هنگامی که تریدینگ ویو سیگنال ورود را صادر کند، برای خرید اقدام می کند و زمانی که سیگنال خروج بدهد، برای فروش اقدام می کند. علاوه بر آن در این استراتژی می توان مبلغ را نیز به صورت دستی تنظیم کرد.

لازم به ذکر است که در این استراتژی سرعت اتصال بسیار مساله با اهمیتی است.

صرافی کوینکس در تریدینگ ویو چگونه است؟

با هم مسیر شدن صرافی کوینکس و تریدینگ ویو مسلما بستر مناسبی برای انحام شدن معاملات تریدر ها ایجاد می شود و به این شکل دیگر کاربران کوینکس از نیاز به امکانات متوسط و صفحه اصلی کوینکس برای تحلیل کردن قیمت ها بی نیاز می شوند.

علاوه بر آن با ادقام شدن صرافی کوینکس و تریدینگ ویو این امکان به وجود می آید که چارت های قیمتی در جفت های مشخص و در بازار مارجین و پرپچوال بتوانند با تمامی جفت های ارز های مختلف در تریدینگ ویو استفاده شوند.

با در نظر گرفتن تمامی این مسائل می توان نتیجه گیری کرد که صرافی کوینکس یکی از بهترین و امن ترین صرافی ها برای ایرانیان و انجام معاملات آنها در بازار ارز دیجیتالی است.

از این رو به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که برای انجام فعالیت های خود در بازار ارز دیجیتالی و یا خرید و فروش ارز دیجیتالی در انواع مختلف با این صرافی وارد همکاری شوید و آن را مورد استفاده قرار دهید.

کلام پایانی

صرافی کوینکس در تریدینگ ویو را برای شما هموطنان عزیز در این مقاله شرح دادیم تا با مطالعه آن بتوانید به سوالات خود دست یابید و به شکل بهتری در بازار ارز دیجیتالی فعالیت کنید.

اگر در رابطه با صرافی کوینکس و یا نحوه کار کردن با آن به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، از سایر مطالب درج شده در وب سایت کوینکس ایران استفاده کنید و یا با همکاران ما در این مجموعه در تماس باشید.

فراموش نکنید که صرافی کوینکس از صرافی های ایرانی نیز شرابط بسیار بهتری برای خرید و فروش ارز دیجیتالی ایرانیان به همراه دارد که نباید از آن غافل شوید.

یک پاسخ تا حالا.

  1. مهدی گفت:

    اختلاف‌ارقام‌ بصورت همزمان‌ بین‌کوینکس و تریدینگ‌ ویو هست که‌ محاسبه‌ی تریدر را بهم میریزه‌ لازم هست مسئولین‌محترم کوینکس‌ که کارمزدهای‌ توپی دریافت میکنند‌ این نقیصه‌ رو رفع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *