info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » خرید و فروش ارز در صرافی کوینکس

خرید و فروش ارز در صرافی کوینکس

5/5 - (1 امتیاز)

همان طور که می دانید صرافی کوینکس یکی از بهترین صرافی های جهانی است که خوشبختانه ایرانی ها نیز امکان استفاده از آن را پیدا کرده اند و می توانند برای خرید  و فروش ارز دیجیتالی با همکاری این صرافی وارد کار شوند.

صرافی کوینکس از آنجایی که از مزیت های بسیار زیادی برای ایرانیان برخوردار است، شمار بسیار زیادی از ایرانیان را به سوی خود جذب کرده است، به نحوی که بر اساس امار های جهانی به دست امده در حدود 60 درصد از کاربران این صرافی، ایرانی هستند و درامد صرافی کوینکس را تامین می کنند.

از این جهت، کسب اطلاع از نحوه خرید ارز در صرافی کوینکس برای بسیاری از ایرانی های عزیز حائز اهمیت است و به همین منظور در وب سایت کوینکس ایران، این مطلب را درج نمودیم، تا به شما عزیزان در سرمایه گذاری های خود راهنمایی ارائه دهیم.

فعالیت در صرافی کوینکس چگونه انجام می شود؟

به صورت کلی برای خرید و فروش ارز دیجیتالی در این صرافی به دو شکل می توان وارد کار شد.

روش اول این است که از طریق سایت صرافی کوینکس وارد عمل شد و از طریق وب سایت آن خرید و فروش ارز را انجام داد.

روش دوم به این شکل است که با استفاده از اپلیکیشن موبایلی کوینکس می توان به خرید و فروش ارز دیجیتالی در بازار ارزدیجیتال پرداخت. در نتیجه برای اینکه با استفاده از اپلیکیشن موبایلی این امور را انجام داد، لازم است تا برنامه مربوط به صرافی کوینس را دانلود کرد و در گوشی نصب نمود تا بتوان فعالیت خود را آغاز کرد.

خریئ و فروش ارز

نحوه خرید و فروش ارز در وب سایت کوینکس:

برای اینکه از طریق وب سایت کوینکس، خرید و فروش ارز را انجام داد، لازم است تا در ابتدا به صفحه اصلی وب سایت کوینکس وارد شوید و سپس بر روی گزینه sign up کلیک کنید.

سپس در صفحه باز شده باید ایمیل الکترونیکی خود را وارد کنید و گزینه send code را بزنید.

در ادامه باید به ایمیل خود وارد شوید و کدی را که از طرف وب سایت کوینکس برای شما ارسال شده است را در سایت صرافی وارد کنید.

در ادامه باید یک رمز عبور مناسب و قوی برای خود انتخاب کنید که این رمز عبور باید متشکل از حروف، اعداد و نماد باشد. با انجام این امور مراحل ثبت نام شما در صرافی کوینکس انجام می شود و می توانید برای خرید و فروش ارز های دیجیتالی خود در این صرافی اقدام کنید.

اما لازم به ذکر است که امکان واریز واحد پولی ریال به این صرافی وجود ندارد و برای شروع فروش ارز در این صرافی لازم است تا در ابتدا از صرافی های دیگر کمی تتر و یا کوین خریداری کنید و آن را به حساب خود در صرافی کوینکس انتقال دهید.

زمانی که ارز خود را به صرافی کوینکس انتقال دادید، می توانید فعالیت خود را در این مجموعه آغاز کنید.

نحوه خرید و فروش ارز با اپلیکیشن موبایلی کوینکس:

برای اینکه بتوانید با اپلیکیشن موبایلی خرید و فروش کنید، همان طور که گفته شد، باید در ابتدا برنامه آن را دانلود کنید و آن را بر روی گوشی نصب نمایید. سپس باید به صفحه اصلی سایت کوینکس وارد شوید و قسمت sign up بالای صفحه را بزنید و اطلاعات درخواست شده رادر آن وارد کنید.

پس از تکمیل ثبت نام از شما خواسته می شود که بر اساس نوع سیستم عامل خود، google authenticator را دانلود کنید و آن را نصب نمایید.

پس از انجام دادن مراحل نصب این برنامه می توانید وارد اپلیکیشن صرافی کوینکس شوید و به صورت موبایلی امور مربوط به خرید ارز را در بازار ارز دیجیتالی انجام دهید و فعالیت خوبی را پشت سر بگذارید.

سخن پایانی:

خرید و فروش ارز در صرافی کوینکس را در این مقاله برای شما عزیزان شرح دادیم. اگر هنوز هم با ابهاماتی در خصوص نحوه خرید و فروش ارز در صرافی کوینکس با استفاده از وب سایت و یا اپلیکیشن موبایلی آن مواجه هستید، میتوانید با همکاران ما در وب سایت کوینکس ایران در ارتباط باشید و از آنها راهنمایی دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *