info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ثبت نام در صرافی کوینکس

ثبت نام در صرافی کوینکس

5/5 - (2 امتیاز)

آیا می خواهید ثبت نام در کوینکس انجام دهید؟ آیا نمی دانید که برای ثبت نام در صرافی کوینکس باید چه کار کنید؟ پس با ما همراه باشید تا در وب سایت کوینکس ایران این اطلاعات را به شما عزیزان منتقل کنیم و نحوه ثبت نام در این صرافی را برای شما عزیزان شرح دهیم.

با توجه به اینکه صرافی کوینکس یکی از بهترین صرافی های بین المللی در زمینه استخراج ارز دیجیتالی و رمز است، متقاضیانی که قصد دارند در این صرافی برای انجام فعالیت های خود در بازار ارز دیجیتال وارد شوند، بسیار زیاد هستند.

خصوصا با در نظر گرفتن شرایط و مزایایی که این صرافی در اختیار ایرانیان قرار داده است، تعداد متقاضیان ایرانی برای همکاری با این صرافی در مقایسه با دیگر کشور های جهان بسیار بیشتر است.

نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس

برای ثبت نام کردن در این صرافی لازم است تا در ابتدا وارد وب سایت صرافی کوینکس به نام coinex.com شوید و در قسمت بالای صفحه و در سمت راست آن گزینه sign up را انتخاب کنید.

سپس در مرحله بعدی باید ایمیل خودتان را در بخش مورد نظر وارد کنید و برای اینکه کد تایید ایمیل برای شما ارسال شود، باید بر روی قسمت دریافت کد کلیک کنید و آن را پر کنید.

در بخش بعدی در همین صفحه باید یک رمز عبور قوی انتخاب کنید و سپس گزینه I accept و یا من موافقت کردم را بزنید.

در این بخش باید بسیار توجه داشته باشید که از آنجایی که حساب ایمیل و کوینکس شما به هم متصل هستند، موارد امنیتی را بسیار را رعایت کنید. به عنوان مثال: از پسورد پیچیده و سخت استفاده کنید.

با انجام شدن این امور مراحل ثبت نام در صرافی کوینکس برای شما پایان می یابد و حال باید نحوه وارد شدن به حساب کوینکس خود را بدانید.

 

ثبت نام در کوینکس

 

نحوه وارد شدن به حساب در صرافی کوینکس

زمانی که ثبت نام در صرافی کوینکس را انجام دادید و تمامی مراحل را به خوبی طی کردید، در صورتی که بخواهید به حساب صرافی خود وارد شوید باید در ابتدا گزینه sign in و یا ورود به سیستم را در قسمت بالای سمت راست صفحه اصلی صرافی انتخاب کنید.

پس از آن باید آدرس ایمیلی که با آن در صرافی ثبت نام کرده اید را در این بخش وارد کنید و پسوردی که انتخاب کرده اید را نیز در قسمت پسورد وارد کنید و بر روی دکمه ورود به سیستم کلیک کنید.

در این مرحله احراز هویت دو مرحله ای برای شما انجام می شود بدین معنا که کد تایید برای شما به موبایل تان ارسال می شود و باید آن را در بخش مشخص شده وارد کنید تا در نهایت با انجام این مراحل بتوانید به راحتی به حساب کوینکس خود در صرافی کوینکس وارد شوید و فعالیت های مورد نظر خود را در این صرافی انجام دهید و به کسب سود و یا سرمایه گذاری بپردازید و خرید و فروش ارز دیجیتالی با صرافی انجام دهید.

 

چگونه میتوان شماره موبایل را به صرافی کوینکس متصل کرد؟

برای انجام این کار نیز باید در ابتدا به وب سایت صرافی کوینکس بروید و در منوی account موجود در سمت راست گوشه بالای وب سایت، به قسمت تنظیمات حساب وارد شوید.

سپس در قسمت تنظیمات امنیتی و یا secutiry setting بر روی گزینه bind بروید و در سمت راست این منو mobile را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی باید کد تاییدی که به ایمیل شما ارسال می شود را وارد کنید و گزینه next را بزنید.

سپس در مرحله بعدی کشور و شماره تلفن جدید خود را وارد کنید و پیام ارسال شده به شماره موبایلتان را در بخش مورد نظر وارد کنید و گزینه next را بزنید. در نهایت پس از طی شدن این مراحل شماره تلفن همراه شما به حساب کوینکس شما متصل می شود و می توانید از این طریق با صرافی در ارتباط باشید.

کلام پایانی:

ثبت نام در صرافی کوینکس را از سوی وب سایت کوینکس ایران برای شما هموطنان عزیز شرح دادیم به این منظور که شما عزیزان نیز بتوانید به راحتی به این صرافی دسترسی داشته باشید و مانند سایر هموطنان عزیز ما که در این صرافی فعالیت دارند، به کسب وکار خود با همکاری صرافی کوینکس بپردازید و نتایج موفقیت پذیر و خوبی را به دست آورید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *