info@coinexiran.com

خانه » اخبار و اطلاعات » امنیت در صرافی کوینکس

امنیت در صرافی کوینکس

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از مسائل مهم در بازار ارزهای دیجیتال  امنیت آن می باشد که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد و اگر این صرافی ها مشکلاتی داشته باشند و از نظر امنیت دارایی برای کاربران شفاف سازی نکند باعث ریزش و از دست دادن کاربران خواهد شد ، هر صرافی که معاملات خرید و فروش ارز را انجام می دهند باید از لحاظ امنیتی کاملا تایید شده و حرفه ای باشند ما امروز در این مقاله به بررسی امنیت در صرافی کونیکس می پردازیم تا با اطلاعات بیشتر در این زمینه اقدام کنید.

 
 

امنیت صرافی کوینکس

صرافی کوینکس جزو یکی از بهترین صرافی ها است که در طی سالیان مورد تایید کاربران قرار گرفته است و کاربران با خیال راحت و آسوده اقدام به خرید و فروش ارزهای خود می کنند اگر این صرافی ها دارای امنیت کافی نباشند باعث می شود که هکرها به حساب کاربری شما حمله کنند ، و در معرض سرقت و خطر قرار بگیرد بنابراین امنیت در صرافی کوینکس حرف اول را می زند و از یک چهارچوب امنیتی چندگانه استفاده می کند که دسترسی افراد غیر شخص را به آن غیر ممکن می باشد و صرافی کوینکس این اطمینان را می دهد که مبادلات ارزی خود را در بستر ایمن و بدون دخالت اشخاص انجام دهید و این معاملات و مبادلات محافظت شده است و قابل ردیابی توسط شخص دیگری نمی باشد.

چگونه حساب کوینکس خود را حفظ کنیم

وقتی امنیت حساب شما در بستر کوینکس بالا باشد کسی جز شما به آن دسترسی ندارد و هیچ ارزی برداشت یا وارد نمی شود ولی برای امن کردن حساب شما در صرافی کوینکس راهکارهایی وجود دارد.

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت امنیت security  وارد شوید و بعد از ورود می توانید رمز عبور فعلی خود را تغییر دهید و هم می توانید حالت ورود دو مرحله ای انجام دهید برای احراز هویت دو مرحله ای 2FA  باید یک رمز تصادفی داشته باشید که فقط بر روی موبایل یا حساب گوگل خود دریافت کنید و همینطور شما می توانید در قسمت تایید اعتبار هر گونه فعالیت یا معامله ای را در حساب شما انجام شود را به صورت لحظه ای دریافت کنید و متوجه می شوید که کسی غیر از شما وارد حساب شما شده است یا خیر بنابراین امنیت در صرافی کوینکس بسیار مهم و کارآمد می باشد.

اضافه کردن رمز دو مرحله ای برای امنیت کوینکس

سرویس رمز دو مرحله ای یک سرویس امنیتی حساب های شخصی شما می باشد از این سرویس رمز دو مرحله ای یا ToTp Authentication  شرکت های بزرگ نظیر گوگل ، یاهو ، وردپرس  و غیره استفاده می کنند.

قبل از فعال کردن TOTP Authentication  باید یک برنامه را نصب کرد مثل microsoft Autthentication  که پس از نصب برنامه و اسکن بارکد به شما یک کد موقت ۶ رقمی داده می شود که هر بار بعد از لاگین این کد را برای احراز هویت وارد کنید و یادآوری می شود که این کد را در جای مطمئن نگهداری کنید.

TOTPکوینکس Authentication

بنابراین برای افزایش امنیت در صرافی کوینکس حتما رمز مرحله دوم را بر روی اکانت خود فعال کنید این کار باعث می شود که اگر نام کاربری یا رمز عبور شما هک شود بدون رمز دو مرحله ای اکانت شما باز هم محفوظ می ماند و تمام معاملات از طریق رمز دو مرحله ای انجام می شود در بروزرسانی سایت کوینکس رمز دو مرحله ای اجباری شده است و فقط قبل از فعالسازی کیف پول مهلت دارد.

نحوه فعالسازی رمز دو مرحله ای در صرافی کوینکس

وارد اکانت شوید و در بخش Account setting  ثبت نام کنید و روی موبایل گزینه Bind  را کلیک کنید و در صفحه ویزارد کد ارسال شده را به ایمیل خود وارد کنید و با استفاده از اپ نصب شده اسکن بارکد را انجام دهید و کد ۶ رقمی را در کادر وارد کنید و رمز دو مرحله ای در اکانت شما فعال می شود و امنیت حساب شما بالا می رود پس برای امنیت در صرافی کوینکس باید رمز دو مرحله ای داشت.

سخن پایانی

امنیت در صرافی کوینکس بسیار مهم می باشد و به خاطر همین امنیت است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است تا بدون هیچ گونه سرقتی مراحل معاملاتی شما به خوبی انجام شود.

یک پاسخ تا حالا.

  1. محمد خاوری گفت:

    شرایط کار کردن برای ایرانیها ب چه شکلی میباشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *