info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » آیا صرافی کوینکس معتبر است؟

آیا صرافی کوینکس معتبر است؟

5/5 - (1 امتیاز)

آیا صرافی کوینکس معتبره؟ چه قدر با صرافی کوینکس آشنا هستید؟ آیا به دنبال سرمایه گذاری در یک صرافی معتبر هستید؟

پیدا کردن یک صرافی معتبر و قابل اطمینان برای کسانی که در بازار ارز دیجیتال فعال هستند، مسئله ای بسیار مهم است زیرا این دسته از افراد باید سرمایه و پول خود را به دست این صرافی ها بسپارند.

در سال های اخیر که پیشرفت های زیادی در بازار ارز دیجیتال صورت گرفت و این بازار رونق زیادی پیدا کرد، صرافی های زیادی در سراسر جهان برای همکاری با سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتال وارد عمل شدند و در این حوزه فعالیت خود را آغاز کردند.

این صرافی ها به دو دسته بین المللی و داخلی تقسیم بندی می شوند که صرافی های بین المللی در تمامی سطح جهان امکان همکاری با سرمایه گذاران را دارند ولی صرافی های داخلی فقط در داخل یک کشور فعالیت می کنند.

صرافی کوینکس یک صرافی بین المللی و از بزرگ ترین صرافی ها در سطح جهان است که طرفداران زیادی دارد.

در وب سایت صرافی کوینکس ایران در رابطه با اینکه آیا صرافی کوینکس معتبره؟ یا نه با شما صحبت خواهیم کرد.

صرافی کوینکس معتبر است

آیا کوینکس معتبر است؟

صرافی کوینکس ویژگی های بسیار زیادی برای کاربران در بازار ارز دیجیتال دارد و تا کنون هیچ مدرکی مبنی به هک شدن حساب و یا کیف پول کاربران در این صرافی به دست نیامده است که این موضوع نشان دهنده معتبر بودن صرافی کوینکس است.

اما با این وجود ابهاماتی نیز در این صرافی وجود دارد که باعث نگرانی کاربران می شود و دلهره ای را به دل آنها می اندازد.

به عنوان مثال: این مساله که صرافی کوینکس در خصوص قرارداد با سرمایه گذاران فقط به زبان انگلیسی صحبت کرده است و یا اینکه موقعیت مکانی این صرافی مشخص نیست، از جمله مواردی است که تردید را به دل کاربران راه داده است.

اما به صورت کلی تا کنون هیچ مشکلی برای سرمایه گذاران در این صرافی به وجود نیامده و آنها معاملات خود را به صورت جهانی با موفقیت انجام داده اند.

چرا صرافی کوینکس برای ایرانیان معتبره؟

خوشبختانه صرافی کوینکس را برای ایرانیان می توان یک صرافی معتبر در نظر گرفت زیرا این صرافی از ویژگی هایی برای ایرانیان برخوردار است که وجود آنها باعث شده اند تا صرافی کوینکس یک صرافی معتبر باشد. این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

صرافی کوینکس بیشترین میزان کاربر ایرانی را از آن خود کرده است، به گونه ای که کاربران ایرانی آن به میزان 60 درصد از کل کاربران این صرافی هستند و با وجود اینکه تعداد کاربران ایرانی این صرافی بسیار بالا است. اینگونه به نظر می رسد که صرافی کوینکس در آینده ایرانیان را تحریم نخواهد کرد.

زیرا در صورتی که تحریمی از سوی صرافی کوینکس برای ایرانیان صورت گیرد، تعداد بسیار زیادی از کاربران این صرافی از بین می روند و مسلما درامد آن کاهش پیدا می کند.

به همین دلیل یکی از دلایلی که بر اساس آن گفته می شود صرافی کوینکس معتبره، این مساله است.

علاوه بر آن با بررسی دامنه صرافی کوینکس مشخص شده است که این صرافی از سال 2001 تا کنون بدون هیچ مشکلی فعالیت خود را انجام داده است و هیچ دلیلی مبنی بر کلاهبردار بودن آن وجود ندارد.

رتبه صرافی کوینکس در الکسا که نشان دهنده بازدید روزانه از صرافی کوینکس است نیز گواه بر این مساله است که این صرافی از سوی افراد زیادی در سراسر مورد استفاده قرار می گیرد.

عده ای از محققان درباره صرافی کوینکس اعلام کرده اند که این صرافی در هنگ کنگ چین قرار گرفته است و در انگلیس به ثبت رسیده است.

علاوه بر موارد فوق، یکی از مهم ترین دلایلی که نشان میدهد صرافی کوینکس معتبره، این است که پشتوانه این صرافی استخر ماینینگ viabtc است. که این استخر از بزرگ ترین استخر های دنیا است و انتقال درامد از این استخر به صرافی کوینکس بدون کارمزد انجام می شود.

سخن پایانی:

در وب سایت کوینکس ایران، میزان اعتبار این صرافی را تحت بررسی قرار دادیم تا ببینیم که آیا صرافی کوینکس معتبره؟ و یا خیر. با در نظر گرفتن این مطالب می توان با خیال آسوده در خصوص اعتبار صرافی کوینکس وارد معامله با این صرافی شد و در بازار ارز دیجیتال سود های خوب و مناسبی را به دست آورد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *