info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » آیا صرافی کوینکس فیلتر است؟

آیا صرافی کوینکس فیلتر است؟

5/5 - (1 امتیاز)

آیا صرافی کوینکس فیلتر است؟ آیا صرافی کوینکس ایرانیان را فیلتر کرده است؟

همان طور که می دانید روابط ایران با سایر کشور های جهان به گونه ای است که تحریم های بسیار زیادی از سوی کشور های مختلف بر علیه ایران صورت می گیرد. به همین دلیل زمانی که ایرانیان می خواهند وارد معامله و سرمایه گذاری در صرافی کوینکس شوند، این مساله که آیا صرافی کوینکس آنها را فیلتر می کند و یا خیر، باعث نگرانی آنها می شود.

به همین دلیل در وب سایت کوینکس ایران قصد داریم که در رابطه با این مساله که آیا صرافی کوینکس فیلتر است؟ و یا خیر با شما عزیزان صحبت کنیم و پرسش های ابتدای مقاله را پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

صرافی کوینکس فیلتر است

معرفی صرافی کوینکس

صرافی کوینکس یک پلتفرم برای مبادله راحت و امن ارزهای دیجیتال است. این صرافی ارز های رمزپایه بسیاری ارائه می دهد. ارز های مثل بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و تتر در این صرافی پیشتیبانی می شوند  این صرافی دارای خدمات و امکانات متنوعی مانند معاملات فیوچرز، معاملات مارجین، استیکینگ، رفرال گیری و توکن است. در کل Coinex دارای قابلیت های مهم و منحصر به فردی است که در حال حاضر در میان کاربران بسیار پر طرفدار و محبوب است.

آیا صرافی کوینکس فیلتر است؟

دسترسی به صرافی کوینکس در ایران در مهر ماه سال 1400 با مشکل مواجه شد و کاربران در آن زمان نمی توانستند که به این صرافی دسترسی داشته باشند و این مساله باعث نگرانی کاربران ایرانی صرافی کوینکس شد زیرا این صرافی برای ایرانیان بسیار محبوب است.

از آن هنگام تا کنون دسترسی به صرافی کوینکس تنها از طریق نرم افزار های تغیی آی پی امکان پذیر است و امکان ورود به صرافی کوینکس وجود ندارد. اما در این رابطه جای هیچ نگرانی برای ایرانیان نیست زیرا کاربران ایرانی صرافی کوینکس می توانند با استفاده از فیلتر شکن وارد سایت این صرافی شوند و فعالیت خود را در آن انجام دهند.

آیا فیلتر کوینکس برای ایرانیان از سوی خود صرافی است؟

Coinex  از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرده است و موسس آن آقای یانگ هایپو است که قبلاً مدیر استخر استخراج Viabtc بوده است. صرافی کوینکس از نظر امنیتی نیز دارای استانداردهای بالایی است و از روش هایی مانند Captcha، احراز هویت دو عاملی، Anti-phishing Code  و سیستم هشدار استفاده می کند. این صرافی در کشور استونی واقع شده است و در انگلستان ثبت شده است.

باید گفته شود که صرافی Coinex  از سوی خودش هیچ گونه تحریمی برای کاربران ایرانی اعمال نکرده است و به طور علنی از زبان فارسی و نیز  کاربران ایرانی پشتیبانی می کند. این صرافی خدمات بسیار متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. بنابراین صرافی کوینکس ایرانیان را تحریم نکرده است و همچنان می توانید با استفاده روش هایی مانند از ابزارهای تغییر آی پی به این صرافی دسترسی داشته باشید و معاملات خود را انجام دهید. صرافی کوینکس یکی از محبوب ترین صرافی ها بین ایرانیان است که دارای مزایای بسیاری است مانند کارمزد پایین، امکان برداشت وجه بدون احراز هویت و … است.

تحریم صورت گرفته در خصوص صرافی کوینکس از سوی این صرافی برای ایرانیان اعمال نشده است بلکه علت فیلتر شدن این صرافی در ایران، دولت ایران است زیرا دولت ایران استفاده از این صرافی و همکاری ایرانیان با آن را مورد اعتماد نمی دانست و تصمیم گرفت که با تحریم کردن ایرانیان در استفاده از صرافی کوینکس، آنها را به سوی صرافی های داخلی ارز دیجیتال بکشاند.

با این وجود آن دسته از هموطنان عزیزی که هنوز تمایل به همکاری با صرافی کوینکس دارند، می توانند هنوز هم با این صرافی معامله کنند و سرمایه خود را به دست آن بسپارند.

برای اینکه بتوانید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست آورید، می توانید با همکاران ما در وب سایت کوینکس ایران در ارتباط باشید و پرسش های خود را از آنها بپرسید.

چرا با وجود فیلتر صرافی کوینکس، کاربران استفاده از آن را ترجیح می دهند؟

از آنجایی که صرافی کوینکس دارای مزیت های بسیار زیادی برای ایرانیان است، کاربران ایرانی با وجود فیلتر ها هنوز هم ترجیح می دهند که از این صرافی استفاده کنند. از مهم ترین مزیت های صرافی کوینکس برای ایرانیان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلتفرم راحت و آسان صرافی کوینکس که کار کردن با آن بسیار راحت است
  • امکان برداشت وجه از این صرافی بدون احراز هویت
  • امکان برداشت مبلغی تا حدود یک میلیون دلار در روز با انجام احراز هویت در سایت آن
  • دریافت کارمزد بسیار پایین از کاربران ایرانی
  • امکان ترید کردن، خرید و فروش و … به صورت 24 ساعته
  • پاداش دادن به کاربران ایرانی از سوی کوینکس در صورتی که دوستان خود را به آن دعوت کنند
  • امکان دریافت وام از صرافی کوینکس برای خرید ارز دیجیتال
  • احراز هویت بسیار آسان و بدون هزینه برای کاربران
  • امکان نصب اپلیکیشن صرافی کوینکس بر روی تلفن همراه

و…

رفع فیلتر صرافی کوینکس

صرافی کوینکس یکی از صرافی هایی است که کارمزد بسیار کمی برای معاملات دریافت می کند و با خریداری توکن CET می توانید این کارمزد را 50 درصد کاهش دهید. این صرافی یک روش برای مبادله راحت و امن ارزهای دیجیتال است که متأسفانه در ایران فیلتر شده است. برای رفع فیلتر صرافی کوینکس، شما باید از ابزارهای تغییر آی پی مانند وی پی ان یا فیلتر شکن استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها، شما می توانید به سایت و اپلیکیشن کوینکس دسترسی داشته باشید و معاملات خود را انجام دهید. البته توجه داشته باشید که این ابزارها ممکن است اطلاعات شخصی شما را به خطر بیاندازند و باید از انتخاب ابزارهای معتبر و امن اطمینان حاصل کنید. همچنین کوینکس با هر تغییر آی پی ورود، یک ایمیل اطلاع رسانی برای شما می فرستد تا متوجه شوید که آی پی ورود تغییر کرده است.

استفاده از فیلتر شکن برای ورود به صرافی کوینکس

اشخاصی که می خواهند فیلتر صرافی کوینکس را دور بزنند و از فیلتر شکن در این زمینه استفاده کنند، می توانند به راحتی انواع مختلف فیلتر شکن که بر روی اینترنت موجود هستند را دانلود نمایند و با استفاده از آن به کوینکس در گوشی و یا لپتاپ وارد شوند.

در نتیجه انتخاب نوع فیلتر شکن به عهده خودتان است اما توصیه می کنیم که از فیلتر شکن های پرقدرت بهره ببرید.

ثبت نام در صرافی Coinex

برای ثبت نام در صرافی کوینکس، شما باید مراحلی دنبال شود. اول اینکه به وب سایت رسمی کوینکس www.coinex.com بروید و روی گزینه ثبت نام در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. سپس آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. توجه کنید که رمز عبور باید شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد و حداقل ۶ کاراکتر باشد. در ادمه تیک پذیرش شرایط خدمات کوینکس را بزنید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. بعد از این کار، یک کد تایید ایمیل به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. این کد را کپی کرده و در قسمت کد تایید ایمیل وارد کنید و روی گزینه تایید کلیک کنید. با انجام این مراحل، ثبت نام حساب خود را به پایان رسانده اید.

جلوگیری از خطرات احتمالی در پلتفرم کوینکس

 صرافی کوینکس در گذشته از حوادث امنیتی در امان نبوده است و در سال 2023 مورد هک قرار گرفته و 70 میلیون دلار از دارایی های آن سرقت شده است. این صرافی ادعا کرده است که دارایی های کاربران در امان است. اگرچه این صرافی از فرآیندهای امنیتی بسیار پیشرفته ای برای حفظ امنیت اطلاعات و حساب کاربران دارد، اما بهتر است که کاربران از روش های امنیتی دیگری نیز استفاده نمایند. بنابراین، برای استفاده از این صرافی، شما باید خطرات امنیتی را در نظر بگیرید و از روش های محافظت از حساب و دارایی های خود استفاده کنید. برخی از روش های محافظت از امنیت حساب کاربری عبارتند از:

  • استفاده از رمز عبور قوی و منحصر به فرد
  • فعال کردن احراز هویت دو عاملی
  • تنظیم کد ضد فیشینگ
  • انتخاب ابزارهای تغییر آی پی معتبر و امن
  • انتقال دارایی های خود به کیف پول های شخصی و امن

کلام پایانی

در وب سایت کوینکس ایران، بررسی کردیم که آیا صرافی کوینکس فیلتر است؟ و آیا فیلتر آن از سوی صرافی صورت گرفته است و یا خیر. حال که اطلاعاتی در این رابطه به دست آورده اید، بهتر است که برای در انتخاب صرافی مورد نظر خود در بازار ارز دیجیتال بیشتر دقت کنید و فعالیت های خود را به صورت مطمئن تر انجام دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این راستا، از سایر مقالات درج شده در وب سایت صرافی کوینکس ایران استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *