info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » صرافی کوینکس ارز دیجیتال

صرافی کوینکس ارز دیجیتال

5/5 - (1 امتیاز)

 

صرافی کوینکس ارز دیجیتال چیست؟ آیا می خواهید با صرافی کوینکس ارز دیجیتال آشنا شوید و ویژگی های آن را بدانید؟ در این صورت همراه با ما باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

بازار ارز دیجیتال امروزه توجه عده بسیار زیادی از افراد را به خود جلب کرده است و در سراسر جهان عده زیادی به سوی سرمایه گذاری و کسب سود در این بازار روی اورده اند.

در این شرایط صرافی هایی که در زمینه ارز دیجیتال فعال هستند، این امکان را فراهم کرده اند تا کاربران و سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتالی بتوانند پول و ارز مجازی خود را به پول نقد و یا پول فیات تبدیل کنند و به اصطلاح پول مجازی خود را استخراج نمایند.

علاوه بر آن صرافی ها این امکان را نیز فراهم می کنند که کاربران بتوانند از صرافی طرف معامله خود پول قرض بگیرند و به ازای پول قرض گرفته شده به خرید ارز بپردازند و سپس با سود به دست آمده قرض خود را پس دهند.

صرافی کوینکس ارز دیجیتال چگونه است؟

صرافی کوینکس یک صرافی بین المللی فعال در زمینه ارز دیجیتال است که از تمامی کشور های جهان میتوان با آن وارد معامله شد.

این صرافی در سال 2017 در کشور هنگ کنگ توسط شخصی به نام یانگ هایپو راه اندازی شد و پس از آن به کشور امریکا راه پیدا کرد و به مرور زمان به کشور های دیگر جهان نیز منتقل شد.

صرافی کوینکس از ویژگی هایی برای کاربران خود برخوردار است که این ویژگی ها باعث شده اند تا این صرافی بسیار محبوب شود و روز به روز به کاربران آن افزوده شود.

لازم به ذکر است که استقبال صورت گرفته از سوی ایرانیان به این صرافی نیز بسیار زیاد است به گونه ای که بر اساس تحقیقات انجام شده، مشخص گردیده است که بیش از 60 درصد از کاربران صرافی کوینکس ایرانی هستند.

صرافی کوینکس ارز دیجیتال

مزایای صرافی کوینکس ارز دیجیتال چیست؟

از جمله مهم ترین مزایای صرافی کوینکس که باعث جذب شدن تعداد زیادی ایرانی به این صرافی شده است و اشخاص دیگری را نیز در بخش های مختلف جهان به سوی خود کشانده است، از قبیل زیر هستند:

  • در این صرافی می توان به کمک کارت بانکی و یا مسترکارت به خرید ارز دیجیتالی پرداخت.
  • این صرافی امکان انجام دادن معاملات مارجین را فراهم کرده است که برای تریدرهای حرفه ای بسیار مناسب است.
  • در صرافی کوینکس بدون انجام دادن احراز هویت می توان تا مبلغ ده هزار دلار در روز برداشت کرد و یا انتقال داد.
  • در صورت احراز هویت در این وب سایت می توان روزانه تا یک میلیون دلار هم برداشت کرد.
  • این صرافی امکان استفاده از کیف پول امنی را برای کاربران فراهم کرده است که کار کردن با آن بسیار آسان است.
  • در این صرافی می توان از استخر استخراج نیز استفاده کرد که این استخر از بزرگ ترین و معروف ترین استخر های استخراج در جهان است که از محبوبیت فراوانی برخوردار است.
  • و…

نحوه ثبت نام:

برای ثبت نام کردن در این صرافی کافی است تا به وب سایت صرافی کوینکس به نشانی coinex.com وارد شوید و سپس در قسمت بالای صفحه در سمت راست، گزینه sign up را انتخاب کنید و ایمیل خود را در آن وارد نمایید.

سپس کدی که به ایمیل شما ارسال می شود را در این بخش وارد کنید و سپس یک کد عبور قوی برای حساب خود تعیین کنید و در ادامه گزینه من موافقم را فعال کنید.

به همین راحتی با انجام شدن این مراحل می توانید در صرافی کوینکس ثبت نام کنید و فعالیت خود را به واسطه این صرافی آغاز نمایید لازم به ذکر است که برای حفظ امنیت بیشتر بهتر است که یک پسورد قوی برای خود تعیین کنید و این پسورد را به خاطر داشته باشید تا در حین ورود به حساب کاربری خود دچار مشکل نشوید.

سخن پایانی:

صرافی کوینکس ارز دیجیتال را در این وب سایت برای شما عزیزان شرح دادیم. امیدواریم که مطالب مورد نیاز در خصوص صرافی کوینکس را به دست آورده باشید و برای شروع همکاری خود با این صرافی مایل باشید.

فراموش نکنید که این صرافی علاوه بر مطالب ذکر شده، مزیت های دیگری نیز برای ایرانیان دارد که در سایر مقالات موجود در وب سایت صرافی کوینکس ایران آنها را شرح داده ایم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *